Sunday, 18 March 2012

ABC secondhand???WHAT tHE tuuttttt....

 nampak sedap an binatang nie....=p





ni nk story kat korang sume...sebagai pedoman hidop...

hahaha...x masal.....
mcm nie....aq nk share kat korang...ne twu tkot korang jd mangse sterusnyerr...
huhuhu.....

ok....disuatu petang yang hening.....
cekodok1,cekodok2,dan cekodok3...keluar la g makan kat PANTAI BATU BUROK..
dengan niat dapat menghirup udara n oksigen segar....
so...dgn condifent kami pown berjalan ke tempat kejadian...
setibanya disitu...
kami memilih kedai yg fes skali dr kanan....
emmm..mmg kdai tu la yg kitorang slalu g pown...


ok...dh pilih makanan..kami pown crik seat bez..
dah dudok...tunggu makanan...
sambil usha2 keadaan sekeliling...
setibanya makanan kami...kami pown makan dengan rakusnye...
trutame cekodok 1 la...lapa agaknye...hahahah...

ok...perot dh full nie...tp makanan x abes lg...
slow down mengunyah...
sedang asyek usha sekeliling n membahan org di sekitarnye...
TIBE-TIBE.....

oi cekodok....tengok uw...
so kami pown tengok la dengan teliti...

salah seorang pekerje kedai disitu...
sedang mengemas makanan n minuman lebihan dr pelanggan
yang baru sahaje bangun dari meje tersebut...
kelihatan beberape cawan ABC yang tidak habis didalam cawan...
dengan banggenye,..pekerje td memasukkan lebihan ABC itu kedalam
cawan plastik  (ala...cawan yang slalu diorang gne lau korang mintak bungkos tu..)
penoh tu....pas uw die bwk masok ke dapor...
(mate kitorang x lepas pandang n x kelip taw)
kitorang tengok je pe dye nk wat...
pas uw nampak dye pegang straw...
oo...mungkin dye nk minom kowt....p anggapan kitorang meleset sama sekali...
dye amik plastik bag plak....diletakkan cawan ABC n straw uw dalam plastik...
AIK???x kn jual balek....lebihan orang laen kowt...
eeeeeeuuuuuuu.....
so...kitorang tengok lg...
dye kan dh bungkus td...
pas uw dye teros jalan pergi ke kedai yang paling ujung sblh kiri...
bpak jaoh gler pelanggan dye...
n dye bg kat sorang wanita nie...n dye pown bayar...
KEPALE OTAK BELIAU!!!...
adakah makanan itu yang kamu ingin makan???
please!!!!!>....



ini adalah kisah benar...jd..berhati-hati ketika membeli makanan
di premis2 makanan yang seperti itu...
kalau nk beli ABC yg mcm ue...
swoh dye wat kat dpn mate korang sendri...
korang dok je kat depan mesen ABC tu...
hahaha...btol x??
senang ctew doe.....


pesanan kaki ke telinge:story nie x d kaitan ngan capew2...so jgn perasan...hahaha...=)

No comments:

Post a Comment