Thursday, 22 March 2012

PAKWEku PAKWEmu ( KEPALE HOTAKmu)

observation dari : CEKODOK 2 ! 


ekceli cekodok 2 ta reti aa na tulis hot hot cam cekodok 1 nan 3.. tapi na jugak tulis ! huhu..
teman ni geram aa nan deme ! erghhh ! bile teman engat je muke deme, sumpah teman rase nak cabut je gigi deme ! huh. 


ekceli lagi, lepas teman observe pasai deme ni, teman dapat tau deme ni jenis yang suke bekenalan pakwe orang (dalam erti kate lain na ngorat, mungkin??)
ishhhh3... 
sebab teman pun da terkene ! mungkin habit deme dari kanak kanak kot?? mungkin ! sape tau !


teman ta kesah a na add pakwe sesape asalkan kenal, ni main add je (erghhh lupe teman na gtau, kejadian berlaku di muka buku )


pah tu, nak berchit chat pulak bersayang sayang berindu rindu bermuahh muahh. erghhh ! ape de hal ? 


huh ! teman tau ! patot la deme boleh stay ng pakwe lelame... rupenye SKANDAL dihujung jari (maksodnye keliling pinggang)


dah tu, siap marah teman lagi sebab kacaw deme punye 'pakwe' (bukan sebenarnye)


teman engat lagi  ayat tu !  "dia aku punya !" ehhhh? panas membara pulak hati kite !


deme tu da ade pakwe tayah na kecooo a kalau ade pakwe the latest ! tau a cekodoks ta hot, ta meletop pom3 ! puihhhhh ~


pehni BEWARE OF THE DOG la kawan kawan. almaklumlah ! gigi dog tu tajam. kene gigit kang mamp terus !


pada rakan dan taulan yang dah terkene tu, teman cadangkan bahawasanya adalah lebih bagus anda mengorat pakwe dy yang terlalu nsem bak biawak dalam sangkar  tu. (takde kene mengene)


okehhh.. bereh ! k bai. muahhh <3

3 comments:

  1. nampak beno cenkodok 2 ialah org perak nye ha!

    ReplyDelete
  2. tau tape..memang orang perak lah kabonye an..sayang kau lah budak cekodok 2 <3

    ReplyDelete
  3. ergh ! cekodok 2 syg anda juge ! huhu.. perak pure a teman nih !

    ReplyDelete